{ Oferta }

...marki stają się markowe...

 

Nie jest tajemnicą, że najłatwiej jest zdobyć klienta, który obecnie znajduje się najbliżej Twojej firmy. To ktoś, kto właśnie przechodzi obok Twojego sklepu, to osoba z którą masz właśnie spotkanie. Jak na siebie zwrócić uwagę? I tu jako znawca tematu powinienem napisać... Przełamuję stereotypy, łączę przewidywalne z nieoczekiwanym, znane z nieznanym, trącam myszką gwiazdy...

 

Czy wiesz, na co zwraca uwagę Twój potencjalny Klient?

A czemu kieliszek?!? (...) to indywidualny problem, co kto widzi ale zastanawia :) Jeśli tak, jak ja widzisz %, znaczy jeszcze nic nie jest stracone ;)

90%

Rozpoznaje i zapamiętuje
(logo produktu)

 

71%

Zwraca uwagę na sygnet
(najlepiej złoty z kotkiem :)

 

33%

Zapamiętuje nazwę marki
(najczęściej 6,84 litery)

 

Źródło: Wykorzystanie technik neuro-marketingowych do badań postrzegania opakowań produktów. J. Świda, B. Kabaja, Katedra Opakowalnictwa Towarów, U.E w Krakowie. 2013

 

Teraz poczytaj co mam do zaoferowania.

 

Key Visual

to nic innego, jak graficzny motyw przewodni marki, który obrazuje jej wartości. Właściwie przenoszony na inne elementy użytkowe i promocyjne, pomaga zachować komunikacyjną spójność marki oraz ułatwia jej rozpoznawalność. Projektuję, adaptuję... odbieram telefony ;)

 

Projekty opakowań

z papieru, plastiku, drewna, tektury, materiał w każdej formie. W cenie otrzymasz do wyboru dwa projekty produktu przyciągające uwagę klientów oraz eksponujące, wartości firmy lub walory produktu. Jeden z nich dopracujemy razem, w każdym detalu z Twoją grupą docelową. Wystarczy tylko... Halo?

 

 

Foldery, ulotki

materiały reklamowe, promocyjne, książkowo nazywane - reklamowe, krótkiego zasięgu... czyli: inserty, ulotki, broszury, foldery, katalogi, książki, teczki, segregatory, plakaty, naklejki, etykiety, koperty, prezentery, remindery i wszystko to, czego potrzebujesz żeby Klienci...? Dzwoń.

 

Piktogramy

Obraz pełni ważną funkcję. Dzięki zastąpieniu słowa pisanego, elementem graficznym zwiększysz czytelność przekazu oraz ominiesz barierę językową. Użycie piktogramów uatrakcyjnia Twój produkt i podnosi jego prestiż. Po prostu, w ten sposób łatwiej się skomunikować.

 

Infografiki

to ważne informacje przedstawione w prosty, przystępny i zrozumiały dla odbiorcy sposób. Infografika jest ciekawym, przyciągającym uwagę ujęciem tematu, systematyzuje graficznie dane. Dobrze stworzona jest pomocna w zrozumieniu trudniejszych zagadnień... np. zadzwoń.

 

 

POS (POSM)

ścianki, standy, roll-upy, meble ekspozycyjne, counter cards, wobblery, naklejki, hangery, makiety powiększonego produktu, dyspozytory, bloczki z ulotkami, lightboxy, shelflinery, toppery, displaye, ekspozytory... i wszelakie nietypowe realizacje.

Zobacz więcej.

 

www

to niemałe przedsięwzięcie. Kiedy pokonasz już pierwsze przeszkody, przemyślisz to co chcesz mieć, przygotujesz się finansowo do inwestycji, a także zorganizujesz team... nie będzie już odwrotu! Twoja firma właśnie stanęła przed nowym wyzwaniem! A teraz pora je przedyskutować?

 

Multimedia

Prezentacja jest elektroniczną formą przedstawiania treści (danych) za pomocą tekstu, obrazu, dźwięku, czy video (filmy, animacje). Jesteśmy społeczeństwem wzrokowców. Prezentacja ma przykuć uwagę odbiorcy. Masz tekst, trochę wykresów i zastanawiasz się jak to kreatywnie... połączyć?

 

 

Fotografia

to świetna forma rozrywki... ale tylko amatorska. Wykonanie sesji fotograficznej (produktowej) np. w wynajętym do tego celu salonie meblowym w miejscowości Tumifotka z modelem ubranym od stóp do kolan... Trudne ale jeśli istnieje miejscowość a model ma nogi to... a jeśli nie to coś wybieraj.

 

Napisz, chętnie pomogę!

Klik i piszesz :)

 

Wierze, że się dogadamy :)

 

 

 

lub pyk i dzwoni:

+48 509 509 640