grafik komputerowy warszawa - zadzwoń po ofertę +48 509 509 640  |  ctwronski@gmail.com
Grafik komputerowy Warszawa Tomasz Wroński Grafik Komputerowy Logo

Materiały reklamowe

 

...ulotka reklamowa (produktowa, usługowa), teczka ofertowa, folder reklamowy, prezentacja, katalog, raport roczny, plakaty, roll-upy, ścianki wystawiennicze, wobbler, witryna, kaseton etc....

 

 

Jak Cię widzą tak Cię zapamiętają!

 

To jedna z najprostszych i najstarszych zasad marketingowych. Elementem, który pozwala wyróżnić się na tle konkurencji są materiały POS, czyli „point of sale” - wszelkiego typu nośniki reklamy stosowane poza środkami masowego przekazu, których przeznaczeniem jest wspieranie sprzedaży bezpośrednio w miejscu, w którym dokonywany jest zakup, jak również w jego pobliżu.

I właśnie o materiałach BTL, POS chcę napisać tu więcej, ponieważ są zawsze skuteczne i warto je mieć pod ręką. Materiały reklamowe możemy podzielić na twarde i miękkie.

Do tych twardych należą przede wszystkim:

  • regały

  • półki

  • kasetony

 

Materiały miękkie to przede wszystkim:

  • druki

  • ulotki

  • kartony

Można je również podzielić ze względu na przeznaczenie oraz umiejscowienie w sklepie czy innym obiekcie handlowym. Będą to wtedy materiały do ustawienia na ladzie, materiały na półkę sklepową, materiały do zawieszenia pod sufitem lub materiały do postawienia na podłodze.

 

Oto najpopularniejsze z nich:

Dyspenser - podajnik albo stojak, na którym umieszcza się materiały reklamowe takie jak foldery czy ulotki. Dyspenser może przyjmować formę kieszeni z tworzywa sztucznego czy charakterystycznego stojaka.

Bilonownica – stojąca obok kasy podkładka wykonana z tworzywa sztucznego, na którą wydaje się resztę. W jej wnętrzu można umieścić dowolną reklamę, przyciągając w ten sposób uwagę kupującego.

Wobbler - ruchoma reklama przeznaczona do montażu na półce, często za pomocą paska elastycznego plastiku czy niewielkiej sprężyny. Na jego końcach znajduje się taśma samoprzylepna, która pozwala na przytwierdzenie reklamy do wobblera, a całości – do półki. 

Stoper – czyli forma POS umieszczona prostopadle do towaru na półce tak, by zwracać uwagę przechodzącej w pobliżu osoby. Ważne jest, by stoper widoczny był z daleka, dlatego czasem wykorzystuje się podświetlenia diodami LED. 

Shelf-liner - ma formę przymocowanej do półki listwy. Umieszczane są na niej informacje na temat znajdującego się za listwą produktu.

Topper - nakładka na górną część półki, która ma wywołać u klienta poczucie, że dany produkt jest najlepszy ze wszystkich podobnych i ma przewagę nad tymi oferowanymi przez konkurencyjne marki.

Flagietki - nieduże flagi reklamowe, które zawiesza się na sznurku pod sufitem. Najczęściej takie materiały reklamowe POS wykonane są z papieru albo materiałów odpornych na wilgoć i promienie słoneczne. 

Hanger – wiszący plakat albo tablica zawierająca logo czy reklamę danego produktu. 

Owijka paletowa - taśma z nadrukowaną reklamą wykorzystywana przy tworzeniu wysp paletowych i pozwalająca uatrakcyjnić ich wygląd. 

Display – bardzo chętnie wykorzystywany stojak, na którym znajduje się przestrzeń na reklamowane produkty.

Stoisko prezentacyjno-degustacyjne - zachęca przechodzących klientów do zakupu prezentowanego produktu. 

Roll-up - bardzo charakterystyczny POS w kształcie kasety ze zwiniętą wewnątrz grafiką reklamowanego produktu.

Naklejki podłogowe - mogą przyciągnąć uwagę potencjalnego klienta, wykonane z wytrzymałej i odpornej na ścieranie folii antypoślizgowej.

 

To jednak nie wszystkie materiały POS. Należy wyróżnić jeszcze najbardziej podstawową kategorię, w której znajdują się najpopularniejsze formy reklamy. Są to przede wszystkim naklejki – zarówno niewielkich rozmiarów, jak i dużego formatu druków na folii samoprzylepnej, a także ulotki i broszury. Uwagę potencjalnych klientów świetnie przeciąga również lightbox, czyli podświetlany materiał reklamowy czy infokiosk – interaktywna forma reklamy, często występująca w postaci terminala komputerowego, który zintegrowany jest z ekranem.

Realizuję zamówienia na produkcję materiałów promocyjnych o różnej tematyce – od minimalistycznych, tradycyjnych kampanii reklamowych w ramach, których projektuję i produkuję ulotki i wizytówki, po bardziej złożone materiały, typu plakaty i różnego rodzaju banery reklamowe i roll’upy, dzięki którym klienci zauważą twoją markę już z daleka. Projekt przygotowuję zawsze w formie odpowiadającej wizerunkowi Klienta i skierowanej do odpowiedniej grupy docelowej. Jeśli zależy ci na indywidualnym dotarciu do Klienta, mogę zaoferować i wykonać gadżety reklamowe z logo marki.

Inwestycja w materiały promocyjne to wydatek, który się opłaca, bowiem nawet na pozór niewielkie i mało istotne formy reklamy, są skutecznym sposobem dotarcia do Klienta, który często nie ma dostępu do nowoczesnych, elektronicznych form.

Chętnie zaprojektuję Twoją ulotkę!

 

Skontaktuj się ze mną!
Zacznijmy razem coś nowego

Zadzwoń 509 509 640 lub napisz ctwronski@gmail.com

Możesz też od razu wypełnić formularz, który pozwoli na przygotowanie
bezpłatnej wyceny.

Chcę wysłać tę wiadomość, dlatego że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez VRANA Cezary Tomasz Wroński, ul. Bodycha 112 lok. 804, 02-495 Warszawa, NIP 118 004 85 74 | REGON 016276899 w celu obsługi mojego zapytania. Wiem, że w każdej chwili mogę cofnąć moją zgodę.

Prześlij

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk zgodnie z naszą Polityką prywatności. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczone na Twoim urządzeniu. AKCEPTUJĘ